FANDOM

Oikea maailma.png
The Ultimatum
"The Ultimatum"
Tiedot
Sarja

The Legend of Korra

Kirja

Muutos

Jakso

37/52

Alkuperäinen
ensiesitys

15. elokuuta 2014 (Internet)
8. lokakuuta 2014 (televisio)

Käsikirjoitus

Tim Hedrick

Ohjaus

Melchior Zwyer

Animointi

Studio Mir

Tuotantonumero

211

Jakso-opas
Edellinen

"Long Live the Queen"

Seuraava

"Enter the Void"

"The Ultimatum" on The Legend of Korran kolmannen tuotantokauden yhdestoista ja koko sarjan 37. jakso. Sen alkuperäinen ensiesitys oli Internetissä 15. elokuuta 2014, ja Nicktoonsilla 8. lokakuuta 2014.

Lyhyesti Muokkaa

Kaaoksen puhjetessa Ba Sing Seihin, Mako ja Bolin ottavat ilmalaivan ja lähtevät kohti Si Wong -aavikkoa löytääkseen Korran ja Asamin. Lentäessään kaupungin yli he pysähtyvät pelastaakseen perheensä tulelta. He pääsevät ystäviensä jäljille ja löytävät heidät Sumuisten palmujen keitaalta, ja kertovat heille Zaheerin viestin: Korran täytyy antautua, jos hän haluaa pelastaa tuulentaitajat. Avatar-tiimi matkaa takaisin Zaofuun, varoittaa Tenziniä Punaisen Lootuksen saapumisesta, ja valmistautuu Pohjoiselle tuulitemppelille lähtöön. Varoitus tulee kuitenkin liian myöhään, ja Punainen Lootus saa kaikki temppelin asukkaat kiinni. Tenzin, Kya ja Bumi yrittävät taistella Zaheeria, Ming-Huaa, ja Ghazania vastaan, mutta häviävät. Kai yrittää auttaa tuulentaitajia pakenemaan lentobiisoneilla, mutta yritys epäonnistuu, ja P'Li melkein tappaa hänet.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki