FANDOM

WaterTribeEmblem.png
The Adventures of Nuktuk.png

The Adventures of Nuktuk: Hero of the South on ensimmäinen elokuva valkokankaalla. Elokuvan on ohjannut Varrick.[1]

Juoni Muokkaa

Nuktuk (Bolin) on vedentaitaja Eteläisestä vesiheimosta, jonka tyttöystävä joutui Unalaqin kidnappaamaksi. Luotettavien eläinystävien Roh-Tanin (Naga) ja Jujin (Pabu) avustuksella Nuktukin on päihitettävä paha Unalaq ja poistettava esteitä kuten räjähteitä, anti-taitamisverkoja ja valtavia poria, jotta hän voisi pelastaa tyttöystävänsä, Gingerin (Ginger), ja loput maailmasta.[1]

Unalaqin viheliäinen lemmikkilintu oli kaapannut Nuktukin, mutta hän pääsi vapaaksi käyttämällä viheltämis taitojaan. Tietämättä, kuinka estäisi Unalaqin aikeet aktiva tuomipäivän laite, joka jäädyttäisi koko maailman, Nuktuk kysyi neuvoa viisaalta tietäjältä, joka neuvoi häntä vierailemaan Republic Cityssä saadakseen tukea presidentti Raikolta.

Yhdistyneen kansakunnan tuen saamisen jälkeen, Unalaq lähetti mechatankkeja tuhoamaan Nuktukin, mutta vedentaitajasankari kykeni pysäyttämään ne Roh-Tanin ja Jujin avustuksella. Juji sai surmansa autettuaan Nuktukia pääsemään irti kahleista käytettyään laserkatsetta.

Yrittäessään estää Unalaqia, Nuktuk tarttui häneen taistelussa. Tuomiopäivän laite laukesi kiistan aikana, ja tuloksena energia-aalto aiheutti muutoksen maan polaarisuudessa, joka elvytti Jujin.[2]

Näyttelijät Muokkaa

Nuktuk mainosjuliste.png

Elokuvan mainosjuliste, jossa Nuktuk pitelee tajutonta Gingeriä

  • Bolin on Nuktuk, etelän sankari
  • Ginger on Ginger, Nuktukin tyttöystävä
  • Naga on Roh-Tan, arktinen panda
  • Pabu on Juji, lumipesukarhu

Viitteet Muokkaa

  1. 1,0 1,1 1,2 Hedrick, Tim (kirjoittaja) & Heck, Colin (ohjaaja). (4. lokakuuta 2013). "Peacekeepers". The Legend of Korra. Kirja 2: Henget. Jakso 5. Nickelodeon.
  2. Hamilton, Joshua (kirjoittaja) & Heck, Colin (ohjaaja). "Night of a Thousand Stars". The Legend of Korra. Kirja 2: Henget. Jakso 11. Nickelodeon.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki