FANDOM

AirbendingEmblem.png EarthKingdomEmblem.png

"I don't care about the oath! I have to save my family!"
— Opal sanoo Jinoralle.[1]

Opal
Opal
Elämäkerta
Kansalaisuus

Zaofu, Maan valtakunta

Etnisyys

Maan valtakunta

Fyysinen esittely
Sukupuoli

Nainen

Silmien väri

Oliivinvihreä

Hiusten väri

Musta

Persoonalliset tiedot
Rakkauselämä

Bolin (poikaystävä)

Liittolaiset

Suyin Beifong, Toph Beifong, Korra, Bolin, Lin Beifong, Huan, Baatar, Baatar nuorempi (ennen), Wei ja Wing, kokki, Metalliklaani, Tenzin, Jinora, Kai, Ikki, Meelo, Tuuliakolyytit, lisää...

Viholliset

Punainen Lootus, Kuvira, Baatar nuorempi (ennen), Maan imperiumin armeija

Aseet

Ilma

Taistelutyyli

Tuulentaitaminen

Asema

Tuulentaito-opetuksessa

Yhteistyö
Ensiesiintyminen

"The Metal Clan"

Viimeinen esiintyminen

"The Last Stand"

Alkuperäinen
ääninäyttelijä

Alyson Stoner

Opal on uuden Tuuliheimon tuulentaitaja,[2] Suyin Beifongin ja Baatarin tytär, Lin Beifongin sisarentytärpuoli sekä Toph Beifongin tyttärentytär. Joskus Punaisen Lootuksen kapinan jälkeen, hän aloitti romanttisen suhteen Bolinin kanssa.[3]

Historia Muokkaa

171 jSk Muokkaa

Avatar-tiimin tapaaminen Muokkaa

Opal oli lukemassa, kun Suyin saapui hänen luokseen ja esitteli Korran ja tämän ystävät hänelle. Opal tervehti innoissaan Avataria ja sanoi Korran olevan hämmästyttävä. Kun Bolin kehui hänen nimeään, Opal punastui. He esittelivät itsensä toisilleen, jolloin Opal punastui vielä enemmän. Hän oli hieman järkyttynyt kuullessaan Linin ilmoittaessa, että he olivat aikeissa ottaa hänet ilmalaivan kyytiin. Suyin esitteli Linin, jolloin Opal oli innoissaan tavatessaan tätinsä ja mainitsi äitinsä kertoneen monia tarinoita hänestä. Poliisipäällikkö ei kuitenkaan ollut kiinnostunut tekemään tuttavuutta sisarentyttärensä kanssa vaan oli valmis lähtemään niin pian kuin mahdollista. Korra paljasti, että he olivat aikeissa viedä Opalin Pohjoiselle tuulitemppelille, missä hän voisi oppia tuulentaitamista Tenzinin ja muiden uusien tuulentaitajien kanssa. Opal oli asiasta innoissaan, mutta Suyin halusi tyttärensä jäävän Zaofuun, missä Korra voisi opettaa häntä.

Juuri ennen ruokailua, Opal tunnusti Korralle, ettei ollut kovin hyvä hallitsemaan tuulta. Korra puolestaan kertoi toimivansa ensimmäistä kertaa opettajana, milloin he kumpikin olivat vasta-alkajia. Opal esitteli sittemin osaamansa perusasiat ja kävi rutiiniasiat läpi Korran kanssa. He kävelivät hitaasti ympyrää ja tekivät ilmapyörteitä toistensa ympärille. Korra kehui Opalia lahjakkaaksi, jolloin hän kiitti opettajaansa.

Sukulaiset Muokkaa

Lao

Poppy

Kanto

Toph

Tuntematon

Lin

Suyin

Baatar

Baatar Jr.

Huan

Opal

Wei

Wing

Esiintymiset Muokkaa

The Legend of Korra

Kirja 3: Muutos (易)

Kirja 4: Tasapaino (平衡)

Viitteet Muokkaa

  1. Hedrick, Tim (kirjoittaja) & Zwyer, Melchior (ohjaaja). (7. marraskuuta 2014). "The Battle of Zaofu". The Legend of Korra. Kirja 4: Tasapaino. Jakso 6. Nick.com.
  2. DiMartino, Michael Dante (kirjoittaja) & Heck, Colin (ohjaaja). (11. heinäkuuta 2014). "The Metal Clan". The Legend of Korra. Kirja 3: Muutos. Jakso 5. Nickelodeon.
  3. Hamilton, Joshua (kirjoittaja) & Heck, Colin (ohjaaja). (3. lokakuuta 2014). "After All These Years". The Legend of Korra. Kirja 4: Tasapaino. Jakso 1. Nick.com.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki