FANDOM

FireNationEmblem.png
On Ji
On Ji
Elämäkerta
Kansalaisuus

Tulikansa

Etnisyys

Tulikansa

Fyysinen esittely
Sukupuoli

Nainen

Hiusten väri

Ruskea

Persoonalliset tiedot
Liittolaiset

Aang (Kuzonina), Shoji

Ammatti

Oppilas

Yhteistyö

Tulikansan koulu

Ensiesiintyminen

"Tulikansan koulussa" (ainoa esiintyminen)

Alkuperäinen
ääninäyttelijä

Tinashe Kachingwe

On Ji oli nuori oppilas Tulikansan koulussa. Hänen vanhempansa toivoivat hänen kovasti menestyvän koulussa, jotta tämä voisi edetä opinnoissaan pääsemällä hyvään yliopistoon Tulimaan pääkaupunkiin.

Historia Muokkaa

Aang, käyttäen valenimeä Kuzon, saapui Tulikansan kouluun esittäytymällä uutena oppilaana Tulikansan siirtokunnista. Koulun jälkeen Aang tapasi On Jin, joka huomasi tämän piilottelevan Momoa paitansa alla ja varoitti pitämään sen salassa. Hide, joka oli nimennyt itsensä On Jin poikaystäväksi, näki "Kuzonin" ja On Jin yhdessä ja teki selväksi On Jin olevan hänen "tyttöystävänsä", mihin On Ji reagoi vain pyörittämällä silmiään. Myöhemmin soittotunneilla hänen soittaessa erhua, Aang yritti soittaa tsungi-torvea ja sai moitteita musiikinopettajalta, koska tanssi soittamisen aikana. On Ji oli kuitenkin huvittunut tanssiaskelista ja Aang jopa näytti hänelle muutaman liikkeen.[1]

On Ji sai myöhemmin kutsun Aangin tanssijuhlaan. Saadakseen toiset tanssimaan, Aang itse tanssi ensin On Jin kanssa. Tämän jälkeen muut oppilaat alkoivat myös tanssia musiikin tahdissa. Myöhemmin Aang tanssi yhdessä Kataran kanssa ja On ji katsoi heitä muiden kanssa. Tanssiaiset kuitenkin päättyivät, kun Hide oli kertonut niistä rehtorille, joka tuli etsimään Aangia. Huijatakseen takaa-ajajia On Ji ja muut pukivat ylleen otsanauhat, jolloin Aang ja Avatar-tiimi saivat tilaisuuden paeta.

Persoonallisuus Muokkaa

On Ji oli kiltti ja rento persoonallisuus, jolla oli huumorintajua. Hän oli ystävällinen toisille, erityisesti Aangille, kun tämä saapui Tulikansan kouluun.

Esiintymiset Muokkaa

Kirja 3: Tuli (火) Muokkaa

Trivia Muokkaa

  • On Jin hiustyyli muistuttaa Hayao Miyazakin "Henkien kätkemä"-elokuvan Chihiro/Senin tyyliä; Avatarin tekijät ovat sanoneet pitävänsä Miyazakin töistä, erityisesti "Henkien kätkemästä".
  • On Ji on yksi harvoista Tulikansan asukkaista, jolla ei ollut mustia hiuksia ja kullanruskeita silmiä.

Viitteet Muokkaa

  1. 1,0 1,1 O'Bryan, John (kirjoittaja) & Dos Santos, Joaquim (ohjaaja). (28. syyskuuta 2007). "Tulikansan koulussa". Avatar: The Last Airbender. Kirja 3: Tuli. Jakso 2. Nickelodeon.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki