FANDOM

WaterTribeEmblem
Nini
Elämäkerta
Kansalaisuus

Eteläinen vesiheimo

Etnisyys

Vesiheimo

Fyysinen esittely
Sukupuoli

Nainen

Persoonalliset tiedot
Liittolaiset

Kya

Ensiesiintyminen

"Nukkemestarin talossa" (vain maininta)

Nini oli Eteläisen vesiheimon asukas ja Kyan ystävä, kun hän oli pieni. Hänet mainittiin Kataran ystävilleen kertomassa tarinassa, mutta on epäselvää, oliko Nini todellinen vai kuvitteellinen henkilö.

Tarina Muokkaa

Kun Nini oli pieni tyttö, hänen kyläänsä uhkasi tuhoisa lumimyrsky, jossa hänen kotinsa hautautui lumeen viikoiksi. Hänen ystävänsä Kya tajusi vasta kuukautta myöhemmin, ettei ollut nähnyt Niniä myrskyn jälkeen, ja hän meni muutaman muun kyläläisen kanssa käymään tämän kotona. Kun he eivät löytäneet Niniä tai hänen perhettään, he menivät ulos etsimään. Kya pysyi talossa, missä hän kuuli jonkun sanovan "On niin kylmä enkä lämpene!" Hän tunnisti sen nopeasti Ninin ääneksi ja näki tämän seisovan takan edessä yrittäen lämmitellä. Hänen ihonsa oli sininen, aivan kuin hän olisi ollut jäässä. Kya ryntäsi ulos talosta, mutta kun apu saapui, Nini ei enää ollut siellä. Huhut ovat kulkeneet Eteläisessä vesiheimossa, että Ninin talossa kummittelisi. Jälkeenpäin monet kyläläiset ovat sanoneet nähneensä savua tulevan talon savupiipusta aivan kuin Nini koittaisi yhä lämmitellä.

Trivia Muokkaa

  • Nini on yksi harvoista vesiheimon asukkaista, jolla ei ollut 'uh'-äännettä nimessään.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki