FANDOM

Kolmoisuhka-triadi
Kolmoisuhka-triadi
Tärkeimmät tiedot
Johtaja(t)
Tärkeät jäsenet
Päämaja

Kolmoisuhka-triadin päämaja; Republic Cityn keskusta

Yhteistyö

Republic City, Kansakuntien yhdistynyt tasavalta

Tehtävä

Järjestäytynyt rikollisuus

Kronologiset tiedot
Ensiesiintyminen

"Welcome to Republic City"

Viimeinen esiintyminen

The Legend of Korra: A New Era Begins

Kolmoisuhka-triadi (engl. Triple Threat Triad), tunnettu myös Kolmoisuhkalaisina (engl. Triple Threats), on suurin kakista Republic Cityssä toimivista triadeista. Viperin johtamana se on ainut rikollisjengi, johon kuuluu vedentaitajia, maantaitajia ja tulentaitajia, vaikka yleensä triadeissa on vain yhden alkuvoiman taitajia. Kolmoisuhkalaiset toimivat käsin päärautatieasemalla sijaitsevasta ravintolasta. Republic Cityn keskustaa pidetään lähinnä heidän rikostensa ainoana kohteena; kaikki kaupungin triadit ovat jatkuvasti osallisina alueellisissa sodissa. Kolmoisuhka-triadin jäsenet, kuten Shady Shin, värväävät usein uusia jäseniä päärautatieaseman lähettyvillä. Gangsterit käyttävät taitamisvoimiaan kiristääkseen Republic Cityn kansalaisilta suojelurahaa.

Merkittävät jäsenet Muokkaa

Trivia Muokkaa

  • Termi "triadi" viittaa järjestäytyneen rikollisuuden ryhmittymiin, joita toimii Kiinassa, Hongkongissa, Taiwanissa tai kiinalaisvähemmistöjen asuttamissa Chinatowneissa eri puolilla maailmaa.
  • He muistuttavat ulkonäöltään ja toimintatavoiltaan 1920-luvun amerikkalaisia gangstereita.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki