FANDOM

EarthKingdomEmblem
Tämä artikkeli kertoo Avatar-tiimin tapaamasta tytöstä. Kyoshin tyttärestä kertoo Koko (Kyoshin tytär).
Koko
Koko
Elämäkerta
Kansalaisuus

Kyoshi-saari, Maan valtakunta

Etnisyys

Maan valtakunta

Ikä

8

Syntymävuosi

91 jSk

Fyysinen esittely
Sukupuoli

Nainen

Hiusten väri

Ruskea

Persoonalliset tiedot
Liittolaiset

Kyoshi-soturit, Aang, lisää...

Viholliset

Tulikansa, Zuko

Yhteistyö
  • Maan valtakunta
  • Kyoshi-saari
Ensiesiintyminen

"Kyoshin soturit"

Viimeinen esiintyminen

"Avatarin päivä"

Alkuperäinen
ääninäyttelijä

Jillian Henry

Koko oli kahdeksanvuotias tyttö, joka asui Kyoshi-saarella.

Historia Muokkaa

Kun Aang saapui saarelle, Koko ja osa kylän muista tytöistä ihastuivat häneen nopeasti. Kokosta tuli tyttöryhmän johtaja, joka seurasi Aangia tämän vierailun ajan; he hurrasivat hänelle ikkunan alta, juoksivat hänen perässään ja katsoivat, kun hän teki punnerruksia. Koko oli ensimmäinen poseeraamassa Aangin kanssa maalausta varten, mutta pian muutkin tytöt, jotka halusivat päästä maalaukseen, saapuivat paikalle.

Koko ja hänen ystävänsä olivat seuraamassa Aangia, joka halusi tehdä vaikutuksen heihin ratsastamalla unagilla. Ryhmä kuitenkin väsyi odottamiseen ja lähti paikalta ennen kuin olento ehti näyttäytyä.

Kun Zuko hyökkäsi Kyoshi-saarelle etsimään Avataria, Katara johdatti Kokon ja yhden hänen ystävistään turvaan talon sisälle.[1]

Joskus myöhemmin, kun Katara ja Sokka vierailivat uudelleen saarella löytääkseen vihjeitä, mitkä voisivat vapauttaa Aangin, Koko oli pettynyt ja jopa suuttunut, koska Aang ei ollut heidän mukanaan.[2]

Esiintymiset Muokkaa

Kirja 1: Vesi (水) Muokkaa

Kirja 2: Maa (土) Muokkaa

Trivia Muokkaa

Viitteet Muokkaa

  1. Malis, Nick (kirjoittaja) & Volpe, Giancarlo (ohjaaja). (4. maaliskuuta 2005). "Kyoshin soturit". Avatar: The Last Airbender. Kirja 1: Vesi. Jakso 4. Nickelodeon.
  2. O'Bryan, John (kirjoittaja) & MacMullan, Lauren (ohjaaja). (28. huhtikuuta 2006). "Avatarin päivä". Avatar: The Last Airbender. Kirja 2: Maa. Jakso 5. Nickelodeon.
  3. Avatar Extras for "The Warriors of Kyoshi" on Nicktoons Network.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki