FANDOM

AirbendingEmblem.png EarthKingdomEmblem.png

"The person who stole that stuff was the old me. Once I got airbending, I changed. I don't know how to explain it, but I feel like airbending chose me for a reason, like I'm a new person."
— Kai sanoo Korralle.

Kai
Kai
Elämäkerta
Kansalaisuus

Maan valtakunta

Etnisyys

Maan valtakunta

Fyysinen esittely
Sukupuoli

Mies

Silmien väri

Vihreä

Hiusten väri

Tummanruskea (sivuilta ajeltu)

Persoonalliset tiedot
Rakkauselämä

Jinora (tyytöystävä)

Liittolaiset

Jinora, Avatar-tiimi, Tenzin, Bumi, Tuuliheimo, Vasuri, Opal

Aseet

Ilma, liidokkisauva

Taistelutyyli

Tuulentaitaminen

Ammatti

Varas (ennen)

Asema

Tuulentaito-opetuksessa

Yhteistyö

Tuuliheimo

Ensiesiintyminen

"Rebirth"

Viimeinen esiintyminen

"Day of the Colossus"

Alkuperäinen
ääninäyttelijä

Skyler Brigmann

Kai on orpo, josta tuli tuulentaitaja vuoden 171 jSk Harmonisen lähentymisen jälkeen. Hän oli ilkikurinen varas, joka jäi Dai Lin vangiksi Ba Sing Seissä, kun hän oli käyttänyt tuulentaitamista. Hänet vapautettiin pian, jonka jälkeen hän lähti Tenzinin sekä muiden uusien tuulentaitajien kanssa Pohjoiselle tuulitemppelille oppimaan tuulentaitamista ja Tuulenkulkijoiden kulttuuria. Joskus 171 jSk jälkeen, hän alkoi seurustelemaan Jinoran kanssa.

Historia Muokkaa

171 jSk Muokkaa

Avatar-tiimiin liittyminen Muokkaa

Kai kasvoi orpona. Kun hänet vihdoin adoptoitiin mukavaan perheeseen vuonna 170 jSk, hän käytti heidän ystävällisyyttään hyödykseen varastamalla heidän säästönsä ja paikoili kuusi kuukautta Maan valtakunnan viranomaisia. Harmonisen lähentymisen jälkeen, hän huomasi omaavansa hallita tuulta. Pian sen jälkeen, hän tapasi Avatar-tiimin, joka etsi uusia tuulentaitajia jälleenrakentaakseen Tuuliheimon. Hän kertoi heille valheellisen tarinan kuinka lainsuojattomat olivat tappaneet hänen vanhempansa, jolloin hän ansaitsi heidän sympatiansa ja hänet hyväksyttiin heidän seuraansa. Kun he olivat nousemassa ilmalaivan kyytiin, sheriffi ja hänen apulaisensa saapuivat paikalle, jotka olivat virheellisesti leimattu lainsuojattomiksi. Kun Avatar Korra oli piessyt heidät, sheriffi paljasti Kain olevan todellisuudessa varas. Poika aikoi karata ryöstösaaliinsa kanssa, mutta jäi nopeasti kiinni Makolle. Sheriffi otti nopeasti pojan huostaansa aikoen teljetä hänet vankilaan. Vaihtokauppana palauttaa säästöt Kain perheelle, Korra vakuutti sheriffiä antamaan Kaille mahdollisuuden kääntää uuden sivun Avatar-tiimin kanssa. Vaikka kompromissi hyväksyttiin, Mako varoitti Kaita, että hän tarkkailisi tätä väittäen tietävänsä, millainen henkilö Kai oli. Luvatessaan muuttua, Kai suuntasi ilmalaivan kyytiin, missä hän hyväksyi Jinoran tarjouksen oppia enemmän tuulentaitamisesta häneltä.

Esiintymiset Muokkaa

The Legend of Korra

Kirja 3: Muutos (易)

Kirja 4: Tasapaino (平衡)

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki