FANDOM

WaterTribeEmblem.png
Iknik Blackstone Varrick
法力克
Iknik Blackstone Varrick
Elämäkerta
Kansalaisuus

Eteläinen vesiheimo

Etnisyys

Vesiheimo

Fyysinen esittely
Sukupuoli

Mies

Hiusten väri

Tummanruskea

Persoonalliset tiedot
Rakkauselämä

Zhu Li (vaimo)

Liittolaiset

Zhu Li, Korra, Tonraq, Mako, Bolin, Asami Sato, Ginger, Raiko, Suyin Beifong, Kuvira (ennen), Maan imperiumin armeija (ennen), Baatar nuorempi (ennen), Tenzin

Viholliset

Unalaq, Pohjoinen vesiheimo (ennen), Desna ja Eska (ennen), Kuvira, Maan imperiumin armeija, Baatar nuorempi (ennen)

Ammatti
  • Liikemies
  • Keksijä
  • Kapinallisjohtaja (ennen)
  • Tutkija
  • Sotilasupseeri (ennen)
Asema
Yhteistyö
Ensiesiintyminen

"Rebel Spirit"

Viimeinen esiintyminen

"The Last Stand"

Alkuperäinen
ääninäyttelijä

John Michael Higgins

Iknik Blackstone Varrick on omalaatuinen ja karismaattinen ei-taitaja, miljardööri ja liikemies, joka on tunnettu kunnianhimoisuudestaan sekä mahtipontisesta muotityylistään. Hän on Eteläiseen vesiheimoon syntynyt aatelismies, joka nauttii huvittelusta jahdillaan sekä pöyhistelystä ylellisellä elämäntyylillään, mikä tapahtuu usein hänen assistenttinsa, Zhu Lin, kustannuksella. Hän kunnioittaa suoruutta, ja ystävystyi läheisesti rehellisen ja suorapuheisen maantaitajan nimeltä Bolin kanssa. Myöhemmin hän järjesti sisällisodan Pohjoisen ja Eteläisen vesiheimon välille, väittäen Unalaqin toteuttaman miehityksen uhanneen Etelän rikkautta, varsinkin hänen omaansa, ja edisti todellista tavoitettaan saada itselleen voittoa tämän laajenevan konfliktin kautta. Kuitenkin hänen yrityksensä sekoittaa Yhdistynyt tasavalta osalliseksi sotaan johti hänen pidätykseensä. Varrick onnistui kuitenkin pian pakenemaan ja asettui Zaofuun tullen kaupungin teknologiaosaston johtajaksi, vaikka myöhemmin liittyi Kuviran mukaan jälleenyhdistämään Maan valtakuntaa. Kieltäytyessään henkivoiman hyödyntämisestä aseteknologiassa, Varrick hylkäsi hänen armeijansa vuonna 174 jSk, mutta joutui vangituksi ja pakotetuksi jatkamaan tutkimustaan. Hän onnistui kuitenkin pakenemaan myöhemmin Bolinin kanssa ja räjäyttämään tutkimusvälineistönsä. Kuviran kukistuttua Varrick meni naimisiin Zhu Lin kanssa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki