FANDOM

WaterbendingEmblem UnitedRepublicEmblem
Hasook
Hasook
Elämäkerta
Kansalaisuus

Republic City, Yhdistynyt tasavalta

Etnisyys

Vesiheimo

Seuraaja

Korra (Tulifrettien vedentaitajana)

Fyysinen esittely
Sukupuoli

Mies

Hiusten väri

Musta

Persoonalliset tiedot
Liittolaiset

Mako (ennen), Bolin (ennen)

Aseet

Vesi

Taistelutyyli

Vedentaitaminen

Ammatti

Pro-taitaja (ennen)

Asema

Tulifrettien vedentaitaja (ennen)

Yhteistyö

Tulifretit (ennen)

Ensiesiintyminen

"A Leaf in the Wind"

Viimeinen esiintyminen

"The Last Stand"

Alkuperäinen
ääninäyttelijä

Sean Gantka

Hasook on ylpeä ja temperamenttinen vedentaitaja, joka asuu Republic Cityssä. Hän on Tulifrettien entinen jäsen.[1]

Historia Muokkaa

170 jSk Muokkaa

Tulifrettin ottelussa Kultaisen temppelin tiikerivyötiäisiä vastaan, Hasook oli nopeasti vastustajiensa kohteena. Ottelun edetessä, vastustajat jatkoivat pitämään häntä kohteena, jonka seurauksena hänet iskettiin toiselle vyöhykkeelle Bolinin kanssa ja vähän myöhemmin kolmannelle vyöhykkeelle. Eristettynä joukkuetovereistaan, hän ei kyennyt puolustamaan itseään, minkä vuoksi hän putosi areenalta.

Toisen kierroksen alussa, Mako nuhteli Hasookia tämän virheistä edellisellä kierroksella ja käski häntä toimimaan yhdessä. Koottuaan rivinsä, Tulifretit onnistuivat tasoittamaan tilanteen vastustajiaan vastaan. Kolmannessa ja viimeisessä erässä, Hasook kompasteli areenan poikki ja törmäsi Boliniin, jolloin he molemmat kaatuivat maahan. Koska he olivat helppoja kohteita, heidät iskettiin nopeasti ulos areenalta. Mako onnistui lopulta voittamaan ottelun tyrmäysiskulla, mutta hän syytti Hasookin olevan "enemmän haitaksi kuin hyödyksi, ja oli hänen vikansa, että he melkein hävisivät ottelun. Hasook lähti suutuspäissään pukuhuoneesta.

Kun oli aika aloittaa viimeinen ottelu ansaita paikka mestaruusotteluihin, Hasook ei ilmaantunut paikalle, minkä takia joukkue meinattiin hylätä. Korra suostui vapaaehtoiseksi viime hetkellä ja otti Hasookin paikan loppuotteluissa sekä Tulifrettin jäsenenä.[1]

174 jSk Muokkaa

Vuosia myöhemmin, Hasook soitti yhtyeessä klarinettia Varrickin ja Zhu Lin häissä.[2]

Esiintymiset Muokkaa

The Legend of Korra Muokkaa

Kirja 1: Ilma (气) Muokkaa

Kirja 4: Tasapaino (平衡) Muokkaa

Trivia Muokkaa

  • Hasookin piti alunperin saada suurempi rooli sarjassa, mutta Bryan Konietzkon piti leikata idea pois ajansäästämisen vuoksi.[3]
  • Alkujaan, Hasookin piti joutua Amonin kätyreiden vangiksi, ja Korra, Mako ja Bolin aikoivat lähteä hänen peräänsä. Hänet kuitenkin vaihdettiin tässä kohtauksessa Boliniin.[4]
Edeltäjä 
Asema perustettiin
Tulifrettien vedentaitaja
Tuntematon - 170 jSk
Seuraaja 
Korra

Viitteet Muokkaa

  1. 1,0 1,1 DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (kirjoittajat) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (ohjaajat). (14. huhtikuuta 2012). "A Leaf in the Wind". The Legend of Korra. Kirja 1: Ilma. Jakso 2. Nickelodeon.
  2. DiMartino, Michael Dante (kirjoittaja) & Zwyer, Melchior (ohjaaja). (19. joulukuuta 2014). "The Last Stand". The Legend of Korra. Kirja 4: Tasapaino. Jakso 13. Nick.com.
  3. DVD-kommentaari jaksosta "A Leaf in the Wind".
  4. DVD-kommentaari jaksosta "The Revelation".

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki