FANDOM

Oikea maailma
Hyökkäys valtavan mechapuvun kimppuun
"Day of the Colossus"
Tiedot
Sarja

The Legend of Korra

Kirja

Tasapaino

Jakso

51/52

Käsikirjoitus

Tim Hedrick

Ohjaus

Ian Graham

Animointi

Studio Mir

Tuotantonumero

225

Jakso-opas
Edellinen

"Kuvira's Gambit"

Seuraava

"The Last Stand"

"Day of the Colossus" on The Legend of Korran neljännen tuotantokauden kahdestoista sekä koko sarjan 51. jakso. Sen alkuperäinen ensiesitys oli jakson "The Last Stand" Internetissä 19. joulukuuta 2014, ja Nicktoonsilla samana iltana.

Lyhyesti Muokkaa

Avatar-tiimi onnistuu täpärästi pakenemaan Tulevaisuuden Teollisuuden tehtaalta ja toteuttaa suunnitelman Kuviran jättiläismechapuvun kukistamiseksi. Taitajat yrittäjät hidastaa sitä, mutta eivät mahda mitään sen suurille voimille. Varrick yrittää käyttää elektromagneettista pulssia hidastaakseen jättiläismechaa, mutta se tehoaa ainoastaan yhteen pienempien mechapukujen pataljoonaan. Hiroshi Sato vapautetaan väliaikaisesti vankilastaan auttamaan Asamia, Varrickia ja Zhu Litä kolibrimechapukujen kehittämisessä. Tänä aikana Hiroshi ja Asami tekevät lopullisesti sovinnon ja Varrick kosii Zhu Litä, joka vastaa myöntävästi. Baatar nuorempi paljastaa keinon jättiläismechan voittamiseksi ja ryhmä alkaa toteuttaa suunnitelmaa päästäkseen sen sisälle. Käyttämällä kolibripukuun kiinnitettyä voimakasta sahaa Hiroshi onnistuu avamaan aukon Kuviran mechapukuun, vaikka se koituukin hänen kuolemakseen. Aukon kautta Korra, Mako, Bolin, Lin ja Suyin pääsevät sisään.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki