FANDOM

EarthbendingEmblem.png EarthKingdomEmblem.png
Boulder
Boulder
Elämäkerta
Kansalaisuus

Gaoling, Maan valtakunta

Etnisyys

Maan valtakunta

Fyysinen esittely
Sukupuoli

Mies

Hiusten väri

Musta

Persoonalliset tiedot
Liittolaiset

Toph Beifong, Xin Fu, Iso paha Hippo, Maan valtakunta, Maan valtakunnan armeija, Avatar-tiimi, Vesiheimot

Viholliset

Toph Beifong (ennen), Tulikansa, Avatar-tiimi (ennen)

Aseet

Maa

Taistelutyyli

Maantaitaminen (Hung Gar kung fu)

Ammatti
Yhteistyö
Ensiesiintyminen

"Sokea rosvo"

Viimeinen esiintyminen

"Sozinin komeetta, osa 4: Avatar Aang"

Alkuperäinen
ääninäyttelijä

Mick Foley

Boulder oli ammatillinen maantaitajapainija, joka osallistui maantaitamisturnauksiin.[2] Hän taisteli myöhemmin Maan valtakunnan puolesta ja avusti Tulimaan valloituksessa yhdessä Ison pahan Hippon kanssa.[1]

Vaikka hänen "näyttämöaksenttinsa" saattoi kuullostaa tyhmältä, hän puhui harkiten ja kaunopuheisesti, mikä antoi ymmärtää, että mahtipontisen painijan käytöksen alla oli suurempaa älykkyyttä. Osa hänen ainutlaatuisesta persoonastaan kutsui häntä itseään kolmannessa persoonassa ja käytti usein maa-aiheisia sanaleikkejä.

Kyvyt Muokkaa

Boulder oli yksi parhaimmista maantaitajataistelijoista kuudensissa maaturnajaisissa. Vaikka hänen taistelutyylinsä oli kohtuullisempaa kuin muilla taistelijoilla, hän onnistui voittamaan heidät taitavasti. Hänen suoraviivaiset ja voimakkaat maantaitamiskyvyt olivat tehokkaita heidän yksinkertaisuuteen. Boulderista ei kuitenkaan ollut vastusta Tophille, joka voitti hänet viimeisellä kierroksella ainoastaan kahdella liikkellä.[2]

Esiintymiset Muokkaa

Kirja 2: Maa (土) Muokkaa

Kirja 3: Tuli (火) Muokkaa

Trivia Muokkaa

  • Boulderia inspiroi tosielämän ammattipainija Dwayne Johnson,[3] kenet tunnetaan myös "Kivenä". Kuten Boulder, Dwayne Johnson puhui itsestään kolmannessa persoonassa. Tuottajat yrittivät saada häntä Boulderin ääninäyttelijäksi, mutta he eivät onnistuneet siihen. Boulderin ääneksi päätyi sen sijaan ammattipainija Mick Foley, joka on Dwayne Johnsonin hyvä ystävä.

Viitteet Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki