FANDOM

Oikea maailma
Yin valloitus
"After All These Years"
Tiedot
Sarja

The Legend of Korra

Kirja

Tasapaino

Jakso

40/52

Alkuperäinen
ensiesitys

3. lokakuuta 2014 (Internet)
28. marraskuuta 2014 (televisio)

Käsikirjoitus

Joshua Hamilton

Ohjaus

Colin Heck

Animointi

Studio Mir

Tuotantonumero

214

Jakso-opas
Edellinen

"Venom of the Red Lotus"

Seuraava

"Korra Alone"

"After All These Years" on The Legend of Korran neljännen tuotantokauden ensimmäinen sekä koko sarjan 40. jakso. Sen alkuperäinen ensiesitys oli Internetissä 3. lokakuuta 2014, ja Nicktoonsilla 28. marraskuuta 2014.

Lyhyesti Muokkaa

Punaisen Lootuksen kapinan jälkeisten kolmen vuoden aikana on tapahtunut paljon. Republic City on totutellut henkien kanssa asumiseen, Kuvira, Baatar nuorempi ja heidän kannattajansa ovat matkanneet ympäri Maan valtakuntaa yhdistääkseen sen, ja myös Tuuliheimo auttaa järjestyksen palauttamisessa. Vuonna 174 jSk, Asami Sato on uudistanut keskikaupungin rautatieaseman, ja prinssi Wu on pian nousemassa Maan valtakunnan hallitsijaksi Makon toimiessa hetkellisesti hänen henkivartijanaan. Samaan aikaan, Kai ja Opal pysäyttävät Yin osavaltiossa tapahtuneen ryöstön, mutta he eivät pysty auttamaan kylää selviytymään ilman Kuviran apua. Korran oli tarkoitus tavata jälleen muun Avatar-tiimin kanssa Republic Cityssä, mutta hän onkin matkustellut viimeiset kuusi kuukautta, salaten olevansa Avatar.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki